Het vijfde album van Wolfpakk is een muzikaal hoogstandje geworden, met een overdaad aan gastmuzikanten.

Wolfpakk is een project van Michael Voss (ex-Casanova, Mad Max) en Mark Sweeney (ex-Crystall Ball). Voor het nieuwe album zijn kosten noch moeite gespaard zodat de lijst met gastmuzikanten maar liefst 32 namen telt. Het gaat te ver om ze allemaal te noemen, maar een paar namen moeten toch genoemd worden. Op dit album werken onder andere de volgende musici mee: zangers Michael Sweet (Stryper), Carl Sentence (Nazareth), Mats Levén (ex-Candlemass, ex-Malmsteen) en Ronnie Romero (Rainbow, CoreLeoni). Op de basgitaar horen we Peter Fargo Knorn (Victory), Anders “LA” Rönnblom (Killer Bee) en Uwe Köhler (exBonfire) en op gitaar kun je onder andere luisteren naar  Bruce Kulick (ex-Kiss), Vinnie Moore (UFO), Thom Blunier (Shakra) en Craig Goldy (ex-Dio). En dan zijn er ook nog wat drummers ingevlogen waaronder Mikkey Dee (Motörhead, Scorpions) en Anders Johannson (Manowar, ex-Hammerfall.

Nature Strikes Back is het openingsnummer, gezongen door Michael Sweet, Voss en Sweeney. Het is een aanklacht tegen de overal oprukkende vervuiling van het milieu. De tekst verhaalt over gif uit de lucht en een vervuilde zee. De natuur slaat meedogenloos terug en kent geen genade. Het is een stevig nummer met lekkere hoge uithalen.

Land Of Wolves is één van de juweeltjes van het album, gezongen door Mats Levén, Sweeney en Voss. Het is een wat dreigend nummer met een zeer aanstekelijk koortje er in. Net als in een paar andere nummers worden de gitaar partijen flink uitgesponnen. Het merendeel van de nummers is stevig en ritmisch. A Mystery begint anders, er is een rustige piano intro met de vocalen van Jasmin Schmid (Jazmin). Sweeney en Voss doen vocaal ook een duit in het zakje, de derde mannelijke stem is van Ronnie Romero. Het is een mooie, ingetogen ballad waarbij er een goede balans tussen de stemmen is.

Elf nummers lang is het genieten, mede door de variatie van vocalen en instrumentalisten is dit een sterk en afwisselend album geworden waarbij de luisteraar van begin tot eind gekluisterd aan de speakers ligt. Dit album verdient het om beluisterd te worden.